За своя екип в Централно Управление, Компанията търси да назначи

 

ОФИС МЕНИДЖЪР

 

 Подходящият кандидат притежава:

- Висше образование;

- Високо ниво на комуникативност, инициативност и познаване на бизнес етикета;

- Отлични умения за планиране и организиране;

- Добро ниво на владеене на английски език и много добра компютърна грамотност (MSOffice);

- Желание за професонално развитие.

 

Отговорностите на позицията включват:

- Координиране и организация на административната дейност в офиса;

- Контрол и обезпечаване на документооборота;

- Административна подкрепа на Изпълнителните Директори;

- Комуникация с клиенти и партньори, отговаряне и пренасочване на телефонни повиквания и имейл кореспонденция;

- Посрещане на гости и клиенти на Компанията;

- Изготвяне на справки и други документи.

 

Компанията предлага:

- Възможност за професионално и кариерно развитие в нова, динамична и съвременна Застрахователна Компания;

- Конкурентно възнаграждение и енергична работна среда; - Комфортно работно място и отлични условия на труд.

 

Ако позицията представлява интерес за Вас и отговаряте на посочените условия, изпратете автобиография с актуална снимка не по-късно от 20.03.2017 г. вкл. на имейл office@assetins.bg или се свържете с нас на тел. 02/ 904 77 17

 

Само преминалите предварителния подбор по документи ще бъдат поканени на интервю. Обработването, използването и съхраняването на лични данни в процеса по подбор се извършва в пълно съответствие със Закона за Защита на Личните Данни. ЗАД „Асет Иншурънс“ АД, в качеството си на администратор на лични данни, гарантира пълна защита на конфиденциалността на кандидатурите.


Клонове в страната

Тук можете да намерите нашите офиси в страната

map
© Асет Иншурънс ЗАД. Всички права запазени.
София, бул. "Тодор Александров" №81-83, E-mail: office@assetins.bg
Тел.: +359 2 904 77 00, +359 2 904 77 55, Факс: +359 2 904 77 11

дизайн и програмиране: УебДизайн